Z telemarketingu na specjalistę ds. rozliczeń i analiz – case study

Trafiła do mnie na konsultacje po dwóch urlopach macierzyńskich. Jej celem był powrót do pracy w branży powiązanej z kierunkiem kształcenia.

Bała się, czy to będzie realne i jak odnajdzie się w nowej roli.
Poza tym, szukanie pracy miałyśmy zaplanowane na końcówkę 2020 roku. Mogłoby się zatem wydawać, że:
a) Środek pandemii to nienajlepszy moment na duże zmiany zawodowe;
b) Koniec roku, to „posucha” w ofertach pracy i będzie problemem znalezienie czegoś odpowiedniego.

Zaczęłyśmy działać. Zdefiniowałyśmy, co wyróżnia Olę na rynku pracy (przewagi konkurencyjne), jakie ma mocne strony, osiągnięcia i jak to wszystko będzie można docelowo pokazać w CV.
Ola dotychczas od ponad 12 lat pracowała w banku, w dziale telemarketingu, a chciała pójść w kierunku analizy finansowej, rozliczeń, księgowości. Miałyśmy zatem niemałe wyzwanie lecz sporo doświadczeń i kompetencji Oli było skalowalnych.
Stworzyłyśmy też plan uzupełniania luk kompetencyjnych co miało jej pomóc w efektywnym przygotowaniu do zmiany zawodu.
Duże znaczenie miała też praca nad blokadami mentalnym. Uświadomiłyśmy sobie, co może ją blokować przed zmianą, czego się obawia i dobrałyśmy pod to odpowiednie strategie działania.

Ola z sukcesem zmieniła pracę na taką, która była zgodna z jej wartościami, nie zaburzała życia rodzinnego, co było dla niej kluczowe, wzmocniła swoją pewność siebie i aktualnie pracuje jako specjalista ds. rozliczeń i analiz.

Jeśli również i Ty chcesz się z sukcesem przebranażowić, zmienić zawód albo po prostu miejsce zatrudnienia, napisz do mnie na kontakt@dookolapracy.pl. Z przyjemnością zostanę Twoim Partnerem w Zmianie.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o